Blä vad jag är trött idag. Det är ju en biverkning på min medicin. Att man är trött alltså. Eller snarare dåsig/groggig. Sömnig liksom. Om det inte har försvunnit om en vecka slutar jag, för så här kan jag inte gå runt... Viktuppgång är ju också en biverkning, men det vägrar jag. Kommer gå ner mig igen om jag går upp för jag har verkligen kämpat för den här vikten... Och stress utlöser skov så det vägrar jag. Så jag håller stenkoll... Nu har jag mens så det är svårt att veta vad min riktiga vikt är, men om en vecka vet jag. Hur som helst var jag trött och dåsig under hela passet så det gick inte sådär jättebra. Eller alltså - jag blev hur svettig som helst + jag tog ut mig mycket - men jag har gjort mycket bättre pass. Jag brukar bli piggare av att träna men den här gången blev jag inte det... Det är superjobbigt för jag kan ju inte plugga då. Jag är verkligen helt borta. Skulle kunna sova i fem veckor känns det som. ZZzzzzZzz...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?